Welkom op mijn reisblog!

23 februari 2017

Morgen, 24 februari, vertrek ik voor 4,5 maand naar Indonesië. Samen met Abigaël voor de eerste keer vliegen. Komt vast helemaal goed.

Ik ga proberen om iedere week een stukje te plaatsen op mijn blog zodat iedereen mij en mijn avonturen kan volgen.

1. Reislogger:
    23 februari 2017
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Jacqueline:
    23 februari 2017
    Leuk leuk.....Ik hoop dat je een geweldig leuke tijd gaat hebben op Bali. Dikke zoen
  3. Chantal:
    Heel leuk Estel!

Fijn dat we je zo kunnen volgen. Heel veel succes morgen met je eerste vliegreis, gaat goed komen! En natuurlijk heel veel plezier en succes daarzo!
  4. Pris:
    Heeey estella . . .
    Nogmaals heeel veel plezier daar en hoop dat je het na je zin gaat hebben en dat je stage daar goed verloopt !! .
    Ik blijf je ook zeker volgen .
    Met dat vliegen komt het vast goed zal een lange zit worden ....ben erg benieuwd naar je foto s en verhalen . ...
    Have fun meis xxxx pris
  5. Ria:
    23 februari 2017
    Hoi Estella . . . ik ben heel erg benieuwd naar je verhalen en foto's. Veel plezier!!!
  6. Constantia:
    Hoi hoi.
    Wat gaaafff!! Veel plezier op Bali. Waar zit je op Bali?
  7. Mirjam:
    23 februari 2017
    Lieve schat veel plezier in Bali!!!
  8. Estella:
    Ik zit in het Slukat Learningcenter in Gianyar
  9. Piet:
    23 februari 2017
    Wil genieten van dat mooi Bali
  10. Marja:
    24 februari 2017
    Goede reis meid, ik denk aan je!
  11. Miep:
    24 februari 2017
    Goede reis en heel veel plezier,we gaan je reisverhalen zeker volgen.